Заміна сайлентблоків переднього важеля Міцубісі Лансер 9

Заміна сайлентблоків переднього важеля Міцубісі Лансер 9

Розпочинаємо вести розділ для наших клієнтів – «Практика», в ньому спробуємо дати максимальну кількість корисної інформації, щодо встановлення та заміни елементів підвіски із поліуретану.

Першим автомобілем, що потрапив до нас на обслуговування був Mitsubishi Lancer 9 (CS#A/CS#W). Загалом, до підвіски цього автомобіля досвідчені водії мають не так багато претензій, вона надійна і довговічна. Якщо б не стан наших доріг, то їздити можна було б без проблем не один рік. Але фактичні дорожні умови експлуатації і агресивна манера їзди деяких вітчизняних водіїв значно скорочують гарантійний пробіг, доводиться передчасно міняти сайлентблок переднього важеля Лансер 9. У даній статті ми приділяємо увагу передньому важелю, в замін оригінального сайлентблока встановимо поліуретановий, він має відмінні властивості міцності, надійності та зносостійкості. Полімер не реагує на вплив агресивних хімічних сполук і паливно-мастильні матеріали. Ще одна перевага – початкові показники не погіршуються весь період експлуатації.

Для того щоб визначити фактичний стан елементів підвіски , проводиться їх демонтаж та очищення від бруду.
sajlentblok perednego rychaga Lancer9

Як видно на фотографії, на автомобілі Міцубісі Лансер 9 сайлентблоки нижніх важелів мають значні тріщини в місцях фіксації до задньої обойми. Подальша експлуатація може викликати значні проблеми, сайлентблок потрібно замінити.

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, молоток та комплект спеціальних правок для демонтажу сайлентблока. Для полегшення викручування гайок різьбове з’єднання обробляємо WD40 або будь-якою іншою рідиною.
2

Демонтаж краще робити пресом. Працювати потрібно обережно, щоб не пошкодити сусідні металеві поверхні.

Після того як знято задній сайлентблок переднього важеля Лансер 9, важіль виглядає ось так.
рычаг передней подвески Мицубиси Лансер 9

За допомогою цих же правок поступово запресовується новий сайлентблок. Поспішати не варто, слід уважно слідкувати, щоб не виникало перекосів. Сайлентблок повинен входити із зусиллям, але не потрібно вбивати його з усієї сили. Якщо він заходить на своє місце дуже важко – рекомендується перевірити його стан, часто такі заїдання виникають через порушення співвісності.

На фотографії зображено важіль уже із встановленими поліуретановими сайлентблоками.
полиуретановый сайлентблок переднего рычага. задний Mitsubishi Lancer 9

Чому досвідчені автомеханіки рекомендують використовувати саме поліуретанові деталі? Вони мають великий досвід і на практиці побачили всі переваги нового матеріалу. Незважаючи на те, що ціна в порівнянні з гумовими може здатися високою, за рахунок значного покращення усіх технічних характеристик вкладені кошти не тільки повністю окуповуються, але і приносять прибуток. По м’якості експлуатації сайлентблоки нижніх важелів із поліуретану не відрізняється від оригінальних , а по надійності в багатьох випадках перевершують їх.

Тепер залишилося встановити важіль не місце, всі операції виконуються в зворотньому порядку. У підсумку зібраний важіль з новим сайлентблоком повинен мати ось такий вигляд.
рычаг передней подвески Lancer 9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *