Заміна сайлентблоку переднього амортизатора Mitsubishi L200 KA4T / KT4B

Заміна сайлентблоку переднього амортизатора Mitsubishi L200 KA4T / KT4B

Продовжуємо закривати проблемні місця повнопривідних автомобілів. На цей раз Mitsubishi L200 2005-

Конструктивні особливості передбачають, що ці амортизатори тримають все навантаження передньої підвіски. Великі зусилля стають причиною швидкого виходу з ладу нижнього сайлентблоку.

Для Toyota Land Cruiser Prado 120 його можна купити окремо, а ось з Mitsubishi та Nissan таке не проходить. Клієнтам пропонується купувати новий амортизатор, що виходить значно дорожче і з економічної точки зору невигідно. У спеціалізованих магазинах більшість товарів з Китаю, про якість цієї продукції говорити не варто. Другий варіант – підбирати самостійно, але зробити це може тільки професіонал. Та й не завжди знайдеться відповідний аналог. Але навіть новий сайлентблок вирішує проблеми лише на 10-15 тис. км. Ми ж пропонуємо використовувати поліуретанові сайлентблоки, вони мають збільшений ресурс пробігу.

Далі подивіться для наочності кілька фотографій.
Вид амортизатора переднього Mitsubishi L200 / Pajero Sport New після 80 тис. пробігу. Деталь була демонтована із службового автомобіля, який пересувався по всій території України.

сайлентблок переднего амортизатора Mitsubishi L200

Стандартний алгоритм дій – встановити його на прес для зняття.
Рятувати там вже нічого, тому всі роботи робимо швидко.
демонтаж сайлентблока переднего амортизатора Мицубиси Л200

Подивіться на те, що залишилося від старого і пропонований нами поліуретановий нижній сайлентблок переднього амортизатора.
sravnitel'noe foto - poliuretanovyj sajlentblok i rezinovyj Mitsubishi L200

Наш сайлентблок – 100-06-008
Poliuretanovyj sajlentblok perednego amortizatora Mitsubishi L200 KA4T_KT4B / Pajero Sport KH#W

Під час демонтажу майте на увазі, що зовнішня частина сайлентблока повинна повністю видалитись із вуха амортизатора. Ще один нюанс – в різних моделях є відмінні параметри за діаметром.

У автомобілів Mitsubishi L200 (KA4T / KT4B) 2005-, що випускаються для європейських користувачів, які мають ОЕМ номера MR992321, 4062A031, 4062A081, 4062A111 зовнішній діаметр сайлентблока – 35 мм.
Такі ж авто для користувачів азіатського регіону мають зовнішній діаметр сайлентблока  – 38 мм.

У автомобілів Mitsubishi Pajero Sport (KH#W) 2008-, що випускаються для європейських користувачів та мають ОЕМ номер 4062A022 зовнішній діаметр також 35 мм.
Аналоги ОЕМ амортизаторів:
Kayaba з номерами 340 033 і 340 034  – діаметр сайлентблока 40 мм.
Koni – поки що точної інформації немає.
Ironman з номерами 12715 і 24715 – діаметр сайлентблока 35,4 мм, ширина по зовнішній обоймі 40 мм
Old Man Emu – поки що точної інформації немає.
Не забувайте уточнити ці параметри перед тим, як купити сайлентблок переднього амортизатора Mitsubishi L200.
Підготовлені нові деталі

zamena sajlentbloka perednego amortizatora L200

Кінцевий результат – сайлентблок встановлений на місце, амортизатор змонтований на автомобіль.
 ustanovlen sajlentblok perednego amortizatora Mitsubishi L200

zamеna sajlentbloka perednego amortizatora Mitsubishi L200

 

 

2 responses to “Заміна сайлентблоку переднього амортизатора Mitsubishi L200 KA4T / KT4B”

  1. Валерий коментує:

    есть ли в вашем ассортименте нижний сайлентблок передних амортизаторов Ford Ranger 2013u/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *