Встановлення поліуретанової втулки переднього стабілізатора на Renault Trafic

Встановлення поліуретанової втулки переднього стабілізатора на Renault Trafic

Один з наших клієнтів після купівлі та заміни втулок переднього стабілізатора Renault Trafic з поліуретану надіслав нам фото звіт, з його дозволу в статті використовуються дані фотографії.

Як знають досвідчені автовласники, купити оригінальну втулку до переднього стабілізатора для даного автомобіля неможливо – вона продається тільки в зборі зі всім вузлом. Вартість «задоволення» в межах сотні євро, що в даний час досить дорого навіть для забезпечених покупців. Наша поліуретанова втулка стабілізатора Рено Трафік дозволяє відновити автомобіль з мінімальними витратами коштів.

передний стабилизатор Renault Trafic

Сьогодні виробництвом втулок займається багато компаній, але більшість з них виготовляють втулку зі звичайної гуми. Максимум, на що здатні такі вироби, «пробігти» приблизно 10 тис. км, а це вкрай мало і не влаштовує власників автомобілів. Поліуретан має значно кращі фізичні показники стійкості і витривалості.

Перед початком виробництва ми врахували всі побажання майбутніх клієнтів, ось яка вийшла втулка стабілізатора Рено Трафік:

полиуретановая втулка переднего стабилизатора Рено Трафик

Під час проектування прес-форми бралися до уваги поради інженерів. Що мається на увазі? Втулки завжди змінюються після значного пробігу, як правило, це не менше 100 тис. км. Будь-який пробіг неодмінно стає причиною зносу валу стабілізатора, діаметр посадкового місця зменшується. Заводські параметри валу Ø 23 мм, а наша втулка має внутрішній діаметр 21,5 мм. Це дозволяє повністю виключити щілини між поліуретаном і стабілізатором, що не допускає потрапляння в ці місця піску і пилу. Як результат – значно збільшується пробіг.

На фотографії гумова втулка після пробігу 3 тис.км і нова поліуретанова.
втулка стабилизатора Renault Trafic из полиуретана

Втулка поліуретанова нашого виробництва мають суцільнолитий корпус, в зв’язку з цим перед встановленням на деяких автомобілях її потрібно акуратно розрізати. Але це зовсім не впливає на тривалість експлуатації. Обов’язковою вимогою є використання водостійкого мастила, яке наносимо всередину втулки.

втулка стабилизатора Рено Трафик

полиуретановая втулка стабилизатора Рено Трафик

втулка стабилизатора Опель Виваро

На фото показана втулка на «робочому» місці.

Варто пам’ятати, що втулка стабілізатора Опель Віваро і Нісан Прімастар мають повністю ідентичні лінійні параметри.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *