Поліуретан для підвіски Mitsubishi Pajero Sport K94W/K96W

Поліуретан для підвіски Mitsubishi Pajero Sport K94W/K96W

Нарешті до нас в руки потрапив автомобіль, про який так давно хотілося написати статтю. Рамний позашляховик, «японське серце» – Mitsubishi Pajero Sport. Даний автомобіль почали випускати ще в далекому 1997 році.

У 2009 році дану модель Паджеро Спорт замінила вже новіша версія, хоча задня підвіска старої і нової моделей абсолютно ідентичні. І, безсумнівно, це неспроста – надійність і простота є реальними причинами більш ніж двадцятирічного використання саме цієї схеми.

Але, як відомо, ідеальних речей не буває. Це стосується і даного автомобіля. При масі близько двох тонн найшвидше з ладу виходять гумові деталі, пов’язані з переднім та заднім стабілізаторами.

Пропонуємо поступово розібрати кожну деталь даного автомобіля.

Втулки стабілізатора поперечної стійкості передньої підвіски
Vtulka perednego stabilizatora Mitsubishi Pajero Sport

Це найбільша проблема даного авто. Як видно на фотографії нижче – крайні втулки стабілізатора Паджеро Спорт фіксуються до важеля скобою. Дана конструкція дуже швидко розбиває гумові втулки, що згодом призводить до потрапляння піску між деталі. Далі в процесі експлуатації пісок працює, як абразив – витираючи металевий стабілізатор в місці фіксації такої деталі, як втулка стабілізатора.
Vtulka stabilizatora iz poliuretana Pajero Sport

У нас були випадки, коли автомобілі з пробігом близько 50000 км мали зношений край стабілізатора на 2-2,5 мм. Для цього ми рекомендуємо встановлювати таку запчастину, як поліуретанова втулка стабілізатора, яка у нас має діаметр 17 мм (заводський діаметр стабілізатора 20 мм). Код втулки – 3-01-3281.

Ще один важливий момент – скоба, яка фіксує крайню втулку стабілізатора. Досить часто на СТО підставляють гумову вставку для того, щоб втулка краще прилягала до стабілізатора. Завдяки цьому металева скоба розтискається, і були випадки, коли в процесі експлуатації автомобіля втулка вилітала.

Центральна втулка стабілізатора у нас розрахована на зношений стабілізатор. Реальний діаметр – 30 мм. Код втулки – 3-01-329.

І, нарешті, третій елемент переднього стабілізатора – це втулка стійки переднього стабілізатора. Така стійка стабілізатора існує, але мало хто з власників авто знає про це, саме тому вона вона стає непридатною досить швидко. На першому фото чітко видно її конструкцію, а також те, що на неї чинить навантаження весь стабілізатор рамного джипа.

Якщо вчасно не замінити чотири маленьких втулки, палець, на які вони надягаються, розбиває місце посадки даної втулки в рамі. Замість 10 мм в рамі, отвір стає 13 мм і приймає форму конуса, а далі, які б втулки ви не встановлювали, вони завжди будуть розрізані або деформовані під час руху. Єдиний вихід з ситуації, що склалася – приварити шайбу в раму в місці встановлення втулки. Код нашої втулки 0-03-021.

Тому не рекомендуємо затягувати з їх заміною, щоб не витрачати зайві кошти на ремонт.


Стабілізатор поперечної стійкості задньої підвіски

Почнемо зі стійки стабілізатора. Втулки на стійку (в народі кажуть «бублики») – це реально витратний матеріал. Вони дуже часто виходять з ладу, так як гума не може довгий час витримувати великі навантаження. Але не тільки гума – метал також досить швидко зношується.

Нижче на фото можна розглянути реальний стан металевої стійки (пальця) після 60 тис. км.
Stojka stabilizatora MR344624 Pajero Sport

Для даного автомобіля ми спеціально виготовили посилену стійку стабілізатора. Вона розрахована під звичайні втулки 0-02-010, але тут металева основа в два рази товстіша. Стійка не деформується, як на фотографії вище.
Stojka zadnego stabilizatora MR555883 iz poliuretana

Центральна втулка заднього стабілізатора теж розрахована на мінімальний знос металу і має код 3-01-590. Більшість втулок ми рекомендуємо встановлювати не розрізаючи, якщо конструкція підвіски дозволяє це зробити.

P.S. Після десяти тисяч кілометрів пробігу власник даного автомобіля знову приїхав до нас в гості. Як виявилося, є ще одне проблемне місце в передній підвісці авто – втулка переднього амортизатора, а точніше – сайлентблок. Через свої невеликі розміри, він дуже швидко виходить з ладу, хоча сам амортизатор ще в дуже хорошому стані. Код нижнього сайлентблока переднього амортизатора100-06-022. Паралельно ми замінили і верхні втулки амортизатора, які фіксують його до рами. код втулки0-03-012.
Sajlentblok perednego amortizatora Mitsubishi Pajero Sport

Маємо надію, що дана стаття стане корисною для багатьох власників даного автомобіля.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *