Практичні поради та рекомендації з ремонту підвіски легкового автомобіля

“Проста” заміна сайлентблоків на Nissan Teana J32

“Проста” заміна сайлентблоків на Nissan Teana J32

Абсолютно будь-який автомобіль має проблемні місця в підвісці. Nissan Teana J32, який потрапив до нас в руки – не виняток. В процесі експлуатації власники даної марки автомобіля стикаються з швидким виходом з ладу втулок переднього стабілізатора, а також приходять з ладу сайлентблоки передніх важелів Ніссан Теана. Проектуючи цей автомобіль, японські інженери більшу частину елементів підвіски виготовили з алюмінієвого сплаву. Однозначний плюс такого рішення – це […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Поліуретанова втулка заднього амортизатора Daewoo Lanos

Поліуретанова втулка заднього амортизатора Daewoo Lanos

Додамо в стрічку нашого блогу трішки «народного» авто – Деу Ланос. Поговоримо про звичну проблему – стук заднього амортизатора в місці фіксації до кузова. У більшості випадків стукіт чути під час  руху автомобіля, при розгойдуванні автомобіля такого звуку немає, що досить часто вводить власників в оману. В процесі експлуатації транспортного засобу з ладу виходять ті чи інші елементи підвіски. Це не дивно, адже автомобіль часто […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Ресорні втулки з поліуретану в підвіску УАЗ 469

Ресорні втулки з поліуретану в підвіску УАЗ 469

Пропонуємо трохи розбавити Японську тему в нашому блозі автомобілем радянського автопрому – УАЗ 469. Один з наших постійних клієнтів привіз дане авто до нас на станцію технічного обслуговування. Необхідно було зробити заміну певних запчастин і витратних матеріалів, замінити підшипники та сальники в мостах, а також закрити деякі недолыки по електриці. Немає сенсу розписувати процес ремонту цілком і повністю, тому зосередимося конкретно на підвісці автомобіля. Перш […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Поліуретан для підвіски Mitsubishi Pajero Sport K94W/K96W

Поліуретан для підвіски Mitsubishi Pajero Sport K94W/K96W

Нарешті до нас в руки потрапив автомобіль, про який так давно хотілося написати статтю. Рамний позашляховик, «японське серце» – Mitsubishi Pajero Sport. Даний автомобіль почали випускати ще в далекому 1997 році. У 2009 році дану модель Паджеро Спорт замінила вже новіша версія, хоча задня підвіска старої і нової моделей абсолютно ідентичні. І, безсумнівно, це неспроста – надійність і простота є реальними причинами більш ніж двадцятирічного […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Поліуретановий сайлентблок переднього важеля Mitsubishi Lancer X (CY#A)

Поліуретановий сайлентблок переднього важеля Mitsubishi Lancer X (CY#A)

Як поміняти сайлентблок переднього важеля Лансер X? У даній статті процес викладено поетапно, що дозволить власникам даної марки авто провести всі роботи правильно. Варто зазначити, що японський виробник Mitsubishi при випуску нових моделей не вносить кардинальні зміни щодо підвіски, тому власники інших моделей, можуть також скористатися інструкцією, як здійснити заміну сайлентблоку переднього важеля. В даному випадку, автомобіль має «пробіг» 136000 км і задній сайлентблок переднього […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Заміна втулок стабілізатора Subaru Forester

Заміна втулок стабілізатора Subaru Forester

Нещодавно до нас звернувся власник Субару Форестер – чистокровного повнопривідного «японця» з опозитним двигуном і надійною підвіскою. На наше прохання він представив докладний фотозвіт по заміні втулок переднього та заднього стабілізатора, надавши нам можливість не тільки розписати алгоритм дій, але і продемонструвати, як все відбувається в реальності. Отже передня підвіска …

Продовжувати читання %s Leave comment

Заміна втулок заднього амортизатора Mitsubishi L200 (KA4T/KT4B) 2005-

Заміна втулок заднього амортизатора Mitsubishi L200 (KA4T/KT4B) 2005-

Продовжуємо розбирати амортизатори Mitsubishi L200 (KA4T/KT4B) 2005- Швидше за все виходять з ладу втулки амортизатора, як задні, так і передні. Причина банальна – поганий стан доріг значно збільшує навантаження на пружні елементи, зростає не тільки частота їх стиснення, але і амплітуда. Фактичні зусилля значно перевищують розрахункові, звичайна гума передчасно розтріскується і втрачає початкові характеристики. Запропонована нами втулка поліуретанова  має покращені фізичні показники, що дозволяє помітно […]

Продовжувати читання %s 1 Comment

Заміна гумових втулок стабілізатора на поліуретанові Toyota Land Cruiser Prado 120

Заміна гумових втулок стабілізатора на поліуретанові Toyota Land Cruiser Prado 120

І знову поговоримо про повний привід. На цей раз Toyota Land Cruiser Prado GRJ120 / KDJ120 2009 року випуску. Повноцінний рамний позашляховик великої прохідності буквально «пливе» по дорозі завдяки пневмопідвісці. Як і всі автомобілі цього класу має великі навантаження на передній стабілізатор, як наслідок – швидко зношують втулки стабілізатора  і часто постає питання їх заміни. До нас приїхав автомобіль з пробігом більше 120 тис. км. […]

Продовжувати читання %s Leave comment

Заміна сайлентблоку переднього амортизатора Mitsubishi L200 KA4T / KT4B

Заміна сайлентблоку переднього амортизатора Mitsubishi L200 KA4T / KT4B

Продовжуємо закривати проблемні місця повнопривідних автомобілів. На цей раз Mitsubishi L200 2005- Конструктивні особливості передбачають, що ці амортизатори тримають все навантаження передньої підвіски. Великі зусилля стають причиною швидкого виходу з ладу нижнього сайлентблоку. Для Toyota Land Cruiser Prado 120 його можна купити окремо, а ось з Mitsubishi та Nissan таке не проходить. Клієнтам пропонується купувати новий амортизатор, що виходить значно дорожче і з економічної точки […]

Продовжувати читання %s 2 Comments

Монтаж втулок стабілізатора із поліуретану на Toyota Rav4 ACA30

Монтаж втулок стабілізатора із поліуретану на Toyota Rav4 ACA30

Звична для вітчизняних автолюбителів ситуація – втулки переднього стабілізатора неприємно «застукали» вже після десяти тисяч пробігу. Причина – жоден виробник автомобілів не може передбачити стан наших доріг. Цікавий момент – проблему майже неможливо виявити, коли машина на підйомнику, при огляді все здається нормальним. Але як тільки колеса отримують опору – при розхитуванні втулки стукають, несправність можна відчути рукою, поклавши її на стабілізатор.

Продовжувати читання %s Leave comment